ניהול הזמנות

קבלת הזמנות מכל מקורות הסחר השונים: אתרי סחר, קופות בחנות, סוכנים, לקוחות סיטונאיים ויצירת הזמנה ישירות במערכת. ניטור ומעקב אחרי כל הזמנה, מרגע קבלתה ועד ליציאתה אל הלקוח, כולל ליקוט, אריזה, שילוח, עדכון לקוח, חוסרים ומלאים.

קבלת הזמנות אוטומטית: 

StoreMan מחוברת ישירות לאתר המסחר האלקטרוני שלך ויכולה לקבל את ההזמנות באופן מיידי ואוטומטי ללא התערבות ידנית.

אימות מלאי אוטומטי: 

StoreMan יכולה לבדוק את זמינות המלאי באופן אוטומטי ולמנוע טעויות הנגרמות ממחסור במלאי.

ניהול מלאי חכם

StoreMan יכולה לעדכן את המלאי בזמן אמת, להתריע כאשר מלאי מסוים קרוב לסיום, ולעזור בניהול תחזיות למלאי.

אפשרות לניהול ליקוט אוטומטי – התאמת הליקוט כך שהזמנות יאספו בצורה היעילה ביותר במחסן.

מעקב ותיאום משלוחים:

אינטגרציה עם חברות שילוח לצורך תיאום והפצת ההזמנות בצורה ישירה מהמערכת.

שליחת עדכוני מעקב ללקוחות באופן אוטומטי על סטטוס ההזמנה – מתי היא נשלחה ומתי היא צפויה להגיע.

מרכז שליטה וניתוח נתונים:

StoreMan מרכזת את כל המידע תחת ממשק אחד, המאפשר לעובדים לעקוב אחר כל הזמנה בקלות.

המערכת מאפשרת הפקת דוחות וניתוחים שמסייעים בזיהוי מצבי טיפול, שיפור מהירות הטיפול בהזמנות ואיתור תחומים שדורשים שיפור.

הפחתת טעויות ידניות:

כל שלב בתהליך מנוהל אוטומטית ע"י המערכת, מה שמקטין את הסיכון לטעויות אנושיות, כמו הזנת נתונים שגויה, בלבול במלאי או טעויות משלוח.

שירות לקוחות משופר:

אפשרות ללקוחות לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה שלהם בזמן אמת ולגשת למידע בקלות.